16. sep. 2012

Efterlyser Red Heart Super Saver-garn

I år SKAL jeg bare hækle dette Gingerbread House. Jeg mangler bare farverne “Café”, “Hot Red” og “Paddy Green”.

Hvis nogen derude ligger inde med disse farver, er jeg interesseret i at købe dem. Jeg kan ikke finde et alternativt garn, så jeg er også åben for forslag til garnalternativer, hvis du skulle ligge inde med viden sådan et.

Ind i mellem laver jeg også andre kreative projekter end hækling. Senest har jeg pimpet et 70-spejl til ugenkendelighed. Her er resultatet hængt op på lillepigens værelse:

Spejl

2 kommentarer:

Josefine sagde ...

Sikke et spæende projekt, jeg har detsvære ikke garnet, men kan du ikke hæklet det hele i dobbelt bomuld?
Glæder mig virkelig til at se resultatet.

Rikke sagde ...

Hej Joseine! Tak for tippet. Jeg vil dog helst undgå bomuldsgarn, fordi det er hårdet at hækle i. Jeg får nemt overbelastningsskader med bomuld. Men hvis der ikke dukker andre løsningsforslag op, så må jeg krybe til bomuld ;-)

Kh Rikke