30. dec. 2012

Nyt år, nyt billede på bloggen

I dag har jeg pillet det meste jylepynt ned, mens børnene har været optaget af legeaftaler. Håber, det bliver smertefrit for dem at gense det næsten upyntede hjem. Jeg husker det selv, som årets mest triste dag, når min mor havde taget julepynt ned – efter Helligtrekonger(!!)

Her er som lovet et ikke-julet billede, som jeg fangede på lillepigens værelse. 2013 bliver for mit vedkommende skudt i gang uden planer om hækling i nærmeste fremtid. F***** træls, når jeg nu har et halsrør, et par pulsvarmere, en krave, en nakkevarmer, noget gniller mm, som jeg gerne vil fremtrylle, med garn og hæklenål. Men det må vente på ubestemt tid. Godt at jeg med to mindre børn i huset er vel beskæftiget alligevel. Godt nytår!

IMG_3780

3 kommentarer:

LisaLise sagde ...

Hyggelig foto! Øv mht hækleriet må vente på ubestemt tid. Ønsker dig alt godt i det nye år Rikke!!

Karina sagde ...

Hej Rikke
Er helt vild med Hello Kitty hjertet. Du skulle vel ikke have en opskrift?? Kan se at du har lavet dem til en hue tilbage i 2010, men der er heller ingenopskrift eller link. Super hyggeligt at læse med på din blog. Kh Karina/Fridutte

Rikke sagde ...

Hej Karina

Jeg har fundet det hos Daphne Mah her: http://webspace.webring.com/people/pu/um_132/

Kh Rikke