4. jul. 2010

Hvilken type er jeg?

English version below.

Svar: Det er forskelligt. Lige for tiden er jeg både idémager, undersøger, igangsætter, procesnørd og afslutter. Jeg er SÅ meget i hæklehopla. Idéerne strømmer ind, jeg bruger tid på at undersøge metoder og opskrifter (det gør jeg nu altid – jeg kan ikke lade være), jeg arbejder på flere projekter, og lige i dag er der afslutning af WIP’s på programmet.

I går blev jeg færdig med en ny mobiltaske (den får I at se på et andet tidspunkt). I dag bliver jeg færdig med Annabellas benvarmere. Og så afslutter (eller pauser) jeg også forholdet til min dejlige Sony Ericsson Walkman mobil. Den har naturligvis fået en hæklet sovepose, som den kan nyde sit otium i.

DSC_2496

Soveposen fandt jeg på at bruge, da jeg skulle stede mobilen til hvile i min skuffe, hvor jeg stødte på mine pensionerede Baby William’s. Baby William’erne, som de hed, da jeg var barn, var mit foretrukne og højt elskede legetøj i flere år af min barndom.

Da jeg blev omkring 12-13 år, begyndte mit “lege-drive” eller min fantasi at svigte. Sammen med min bedste veninde, pensionerede vi vores Baby William’er under en højtidelig ceremoni, hvor de blev puttet i hyggelige soveposer, og så vidt jeg husker, blev der også holdt et tårevædede taler. Vi lovede hinanden højt og helligt at testamentere Baby William’erne til hinanden. Nøøøj hvor var det svært at erkende, at vi ikke længere gad lege med Baby Williamer’ne.

DSC_2495

Hvilken type er du?

What type am I?
Answer: It varies. Right now I am both ideamaker, researcher, facilitator, proces neard and finisher. I am so much in the mood for crocheting. The ideas keep coming to me, I spend time on researching methods and patterns (I always do that – I cannot help it). I work on multiple projects and Yesterday and Today, finishing of WIP’s is on the program. Yesterday I finished a new cell phone cozy. Today I will finish Annabellas legwarmers. And then I’m ending my relationship with my lovely Sony Ericsson Walkman cell phone. It has of course been put in a crocheted sleeping bag where it can enjoy its retirement. The use of a sleeping bag is inspired of the way my beloved Baby William’s (my favorite childhood toy) was sent on retirement.
What type are you?

Ingen kommentarer: