22. jun. 2010

Grundlæggende nuttethed

English version below.
Howie, er en af de hæklebloggere, jeg holder rigtig meget øje med. Han laver de sejeste amigurumiting og afslører her sine genveje til nuttede ansigter.
cute a pillar
Det at lave sjove ansigtsudtryk på amigurumi og sokkedyr er noget af det, der kan bringe mig i flow – her er nogle af “mine ansigter”.
funny faces
Howie, is one of the crochet bloggers, I keep following. He makes the hottest amigurumi stuff and  here he reveals he’s shortcuts to creating cute faces.
To make funny facial expressions on amigurumi and sock monky’s is one of the things wich can get me into flow – here are some of my "faces".

6 kommentarer:

Mette sagde ...

hejsa skat - så kom jeg endelig ind og se din side den er bare helt vildt fin - Har du stadigvæk nogle hårbøjler til salg som er jeg muy intresseret - Knus Mette

Rikke sagde ...

Hej Mette

Hvor dejligt at se dig her. Er du ikke snart på vej til Suydafrika? Glæder mig til at se dig lige straks. Du kan se hårbøjlerne på min gamle blog her:

http://rekelund.spaces.live.com/blog/cns!602F2B597DCB2043!937.entry

Der er solgt et par stykker + en er under ombygning. Sig til, hvilken du evt. er interesseret i, så tager jeg den med over. Måske vi allerede skulle aftale, hvornår vi skal ses? Jeg kommer til Nordjylland dagen inden, I kommer hjem.

Krammer - Rikke

Lykke sagde ...

Altså den hest, den er bare sååå flot og øjnene er helt fantastiske - flot arbejde!

Rikke sagde ...

Kære Lykke

1000 tak for den søde kommentar. Det er godt nok flotte ord fra en mega-strikkehaj som dig!

Kh Rikke

PUK sagde ...

Tusind tak for et godt link:) Jeg synes også ansigterne har stor betydning for hele dukkens/hestens/bamsens udtryk.
KH Puk

Rikke sagde ...

Hej Puk

Selv tak da!Ja det er da lige noget for dig med amigurumiinspiration - det kan vel heller ikke få for meget af ;O)

KH Rikke