9. feb. 2010

Labre detaljer til lillepigen

Da vores datter Annabella blev 2 år i sidste uge, sendte “mormor og morfar” en pakke med lækkerier til lillepigen. Den indeholdt bl.a. en mintgrøn vintage kjole med den fineste smock på bærestykket.
smock
Hvilken kæmpe tålmodig- og fingerfrærdighed, der ligger bag dette pragteksemplar! Én der i særdeleshed mestrer smocksyning er Alica .
En anden pakke der kom med posten var et køb fra Trendsales, som indeholdt et sødt sommersæt af mærket Melanies Masker. Se her hvor enkelt designeren har gjort et sødt stykke tøj endnu finere med små hæklede dutelutter:
Melanies masker

4 kommentarer:

LisBethLys... sagde ...

Neeeje... Hvor skal der dog lidt til at gøre det store udslag, hva?! Det er forunderligt, at SÅ få cirkler kan gøre SÅ stor et udslag! Det er jeg helt vild med! Billedet er fluks gemt på min computer i en af mine mange hækle-inspirationsmapper!!! Tak for det, Rikke!

Rikke sagde ...

Selv tak LisBethLys! :O)

Mivs sagde ...

Har lige "opdaget" din blog, og hold da op nogle gode opskrifter du har. Kan da næsten ikke vente med at kunne dykke ned i dem og forsøge mig frem :)

Tak for kigget.

Mivs

Rikke sagde ...

Hej Mivs

Selv tak! Jeg er glad for, at du fandt mig :O)

Kh Rikke